وبسایت ورزشی پرسپولیس
ajill2
آپلودسنتر پرسپولیس (حسین زنده بودی)
ترول ضد استقلالي ( پرسپوليسو عشقه )

    

 

  

   

 

  

 

 

 

 ب عشقه پرسپوليسيا ك پرچمشون هميشه بالاست گذاشتم حالا ببينم كي ميخواد بازم اس اسي باشه ؟؟؟؟

              گرچه من خودم احترام خاصي واسه تيم هاي ديگ قائل هستم و اين ترول ها فقط جهت

            شادي و خوش گذروني تو اين وبه    قابل توجه دوستان اس اسي ك داشتيد ميخورديد ...



نظرات شما عزیزان:

شقايق
ساعت14:19---3 شهريور 1393
يني منظورت جمله ي اول زهراست؟؟؟؟؟
پاسخ:نوچ


شقايق
ساعت13:52---3 شهريور 1393
منظورت از اين كه گفتي كار دستتون ندم دقيقا چيه؟؟؟؟؟!!!!!
پاسخ: ینی نمیدونی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ی ذره فک کنی میفهمی ....


zahra joo
ساعت19:07---2 شهريور 1393
نه بابا؟ شقی جون و پدر جون!
چی میشه!!
آره به من ز زدن اما توجه نکردم بابام میگه تبلیغاتیه وگرنه بعد سه سال جواب ها میاد ینی؟؟؟
پاسخ: اصن فاجعه‌ایه واسه خودش زهرا .... بابای منم همینو گفت ، ظاهرا فقط میخوان پول بگیرن از ما ... من اصن یادم نمیاد چنین ازمونیو دادیم .... نتیجه گیری : باید جلو شقایقو بگیریم ی وقتی کار دست خودشو ما نده ....


مبینا
ساعت20:51---31 مرداد 1393
زنده باد پرسپولیس
پاسخ: درودددددددددددددددد بر پرسپوليـــــــــــــــــــــــــس هميشه قهرمان و همچنين درود برتو عزيزم ....


شقايق
ساعت20:32---30 مرداد 1393
يني من عاشق جمله ي آخرت شدم.....
ولي با جفتتونم اگه يه بار دگه ب P.J توهين كردين با من طرفين.....
افتاد؟؟؟؟؟!!!!!
پاسخ: ب عنوان بازيكن پرسپوليس ميتونم بهت قول بدم ك بهش توهين نكنم ولي درشرايط ديگ درصورتي ك اسمشو نياريد بهش توهين نميشه .... خيالت راحت


zahra joon
ساعت17:34---30 مرداد 1393
قصد‌ توهین نداشتم جیگر!

دعوا نشه یه وقتی!!!!
پاسخ:فداي تو ببخشيد اگ منم تند ج دادم عزيزم .... ولي خداييش حقيقتا رو گفتم ديگ .... راستي فاطمه ميگه از انجمن رياضيدانان ايران باهاش تماس گرفتن با تو تماس گرفتن ؟؟؟؟؟؟ ظاهرا طبق اون امتحانيه ك اول راهنمايي داده بوديمه ....
پاسخ:الان متوجه شدم ك ب اون نزنگيدن فقط پرسيد ك ب ما زنگيدن يا ن ؟؟؟؟ خبر نداري عايا ؟؟؟


zahra joon
ساعت18:26---29 مرداد 1393
دیگه داری میزنی جاده خاکی ها!!!
اینجوری برا تیمای دیگه ارزش قایلی؟؟
واقعا که...
من حرفمو درمورد داغونی یکسری تیم ها زدم
نتیجه گیری با خودتون دوستان
راستی! هر چند که اس اس کم اسطوره نداره! ولی
باید عرض کنم اسطوره ها باید در دل تیم ها نهفته باشن این جوریه که میشه اسمشونو اسطوره گذاشت. نه این که هر تیمی فقط به کسایی که یه روز تو زمین بازی میکردن اسطوره بگه.یا به اونایی که با بازیگری و خوانندگی مشهور میشن(p.j) پدر جوووووون!!!

1) نظره لطفته عزيزم 2) من واسه همه تيما ارزش قائلم زهرا جون واس تيم شمام همينطور .... اگ خودتون دوست نداريد خب اين ي ذره احترامم ديگ قائل نميشم واسه اس اس ( خيلي هم دلتون بخوادددددد ) 3) و اما پدرجووووون ! بايد بگم من حالم از اين بشر به هم ميخوره ولي ما چون كلا انسانهاي مهربون و عزيزي هستيم هر كسي ك تو پرسپوليس بازي كنه رو يك اسطوره ميدونيم ن مثه شماها /// چون اعتقاد داريم ك برامون يك اسطوره هستن . 4) هر فرازي يك فرودي هم داره و اگ بخوام از رو انصاف حرفي بزنم : درسته ك پرسپوليس الان ي ذره افت كرده و اس اس ي ذره صعود ولي اينو بدون ك اين عمل هميشه ثابت نيست و متغيره عزيــــــــــــــــــزم پس زياد غره نشيد ب تيمتون 5) من ب پرسپوليسي بودنم افتخار ميكنم و بهش ميبالم .... برام مهم نيس ك تيمم تو چن تا از بازيا ببازه برام خود تيمم مهمه و بهش افتخار ميكنم 6) فقط پرســــــــــــــپوليـــــــــــــــــــــــــــــس 666666


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 28 مرداد 1393 ا 23:27 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.